Re: Pojemność microSD a SD

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:35:04 MET DST

> Natomiast obawiam się czy po zajechaniu pamięci flash
> w takim dysku będzie można jeszcze go używać ?
> Jesteś w stanie odpowiedzieć na to pytanie czy będziemy
> pieprzyć o koniach i kilkunastoletnich starych dyskach ?

jesli zajezdzisz go w ciagu 3 lat to dostaniesz nowy - ja jestem
w stanie pojsc na 3 lata gwarancji - technologia gna do przodu
o po 3 latach z reguly zmieniam sprzet
no ale jak powszechnie wiadomo gwarancja gwarancja a najczesciej
najbolesniejsza strata sa dane na dysku (czasami wielokrotnie
przekraczajace wartoscia cene dysku) i jak mam wybierac to wole
dysk flash

BTW a mechaniczne dyski padaja permanentnie - nie wmowisz
mi na Twoim przykladzie ze tak nie jest

Zz