Re: IBM T41+ stacja dokująca+monitor 19"

Autor: Miszaa <brak_at_maila.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:34:58 MET DST

> tak, ale wlaczenie i wylaczenie notebooka musi nastapic w stacji
> dokujacej.
> jesli odpalisz notebooka osobno potem wepniesz w port replicator to
> rozdzielczosc bedziesz miec taka ja na notebooku.

Niestety- nadal to samo

pomimo, że w "Presentation director" ma ustawione, że w przypadku włożenia
do stacji dokującej ma czasowo wybrać taki profil wyświetlania, w którym
rozdzielczość na zewnętrznym monitorze jest SXGA (1280x1024)

ale tego nie robi...

Raczej wszystkie aktualizacje lenovo są zainstalowane....

Pozdr.
Mirek