Re: tanie i pewne ;)

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:34:56 MET DST

> poszukuje taniego urzadzenia wielofunkcyjnego i zastanwaia mnie HP DeskJet
> F2180 (221,87 PLN), jest najtanszy z dostepnych w hurtowni... dlaczego ;)
> co jest nie tak i wczym na przyklad taki LEXMARK X3550 (267,06PLN ) poza
> czytnikiem kart bylby lepszy. brothera odrzucam bo mnie od niego
> odzrzucilo,

zaprzyjazniony sklep polecal mi brothera 350 za 330 zl jakko sprzet
praktycznie bezawaryjny i do ktorego istnieja tanie zamienniki 20 zl za
tusz.
W sumie zawsze preferowalem HP ale ostatnie urzadzenie wielofunkcyjne tej
firmy, ktore niegdys zainstalowalem padlo (brak zasilania) i musialo
odjechac do serwisu, wiec moze warto zastanowic sie wlasciwie nad tym
brotherem?

zdrowko
x4y4