Re: Terminator SCSI - na dysku czy na tasmie ?

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:34:48 MET DST

> Generalnie terminator w połowie taśmy powinien tłumić wszystko
> co chciałoby iść dalej, ale ja bym nie zostawiał takiej wiszącej
> końcówki kabla raczej.

nie jestem pewien (nie wiem dokladnie jaki tam model dysku jest),
ale moze ta zworka nazywac sie tak:

"Terminator Power" (znalazlem na stronie seagate):
zworka: Term. Power to SCSI Bus,
brak zworki (domyslne): Host adapter or other device provides term. power to
external terminator.

na tych niefortunnych dyskach sa zworki na jakims jumper'ze,
ktore ma w nazwie "terminator ..." :).

tak czy siak nie kumam dokladnie co oznacza zworka "Terminator Power"?
czy to to jest terminator czy zasilanie dla terminatora (z dysku?..)?
jak sa 2 takie dyski na tasmie, to oba musza miec (lub nie) ustawiona ta
zwore?
/"normalny" terminator na koncu tasmy jest;