Re: Terminator SCSI - na dysku czy na tasmie ?

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:34:46 MET DST

> Niedozwolona.

> Jeżeli zakładasz zworkę, to nie ma mowy o detekcji, a termi-
> nacja jest włączana bezwarunkowo.

mam dwa dyski SCSI (kazdy na osobnej tasmie)
i sa one jakos w polowie tasmy, maja ustawione zworki "terminator ..."
i jeszcze sa terminatory na koncach tasmy;

czy to moze dzialac czy by na pewno nie dzialalo ?
/na razie dziala; moze ta zworka to nie jest terminator - sprawdze to
jeszcze dzisiaj;
 poza tym: dodalem tam po jeszcze jednym dysku na tasme (sa teraz 2 dyski na
tasme)
 i wszystko dziala (win 2003); hm... tak czy siak nie ja stawialem ten
serwer :)