Re: Vista na XP

Autor: squirs <fornax_at_gazeta.cut.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:34:43 MET DST

[...]
> w takim razie pytania :
> czy takie problemy dotykają również zwykłych PC ???
> czy takie przeinstalowanie to duża filozofia i jakie niesie zagrożenia ???
>
> Pozdrawiam

Witam
Przeinstalowanie systemu to żadna filozofia.
Problemy zaczynają się przy poszukiwaniu sterowników pod XP. Ostatnio
przechodziłem z Visty na XP w Toshibie i Lenovo. Toshiba nie udostępnia na
swoich stronach sterowników do Windowsa XP (chodzi oczywiście o modele
sprzedawane z Vistą), ale w 98 % przypadków spokojnie zainstalowałem
sterowniki przeznaczone po Vistę i sprzęt działał pod XP.
Jakiś czas temu podobny problem miałem z laptopem Acera. Też nie
udostępniali sterowników pod XP.
Co innego z Lenovo. Tam producent udostępnia sterowniki do swoich urządzeń
i pod Vistę i pod XP.
Generalnie jak nie u producenta komputera, to na stronach producentów
chipsetów czy układów dźwiękowych czy graficznych da się znaleźć pasujące
sterowniki pod XP.

--
Pozdrawiam