Re: MS-6716 i problem z USB 2.0

Autor: piotreq <vs1981[no.spam>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:34:39 MET DST

> Nie znam wszystkich odmian. Jeśli nie pojawia się ikonka
> pendraka na blacie zajrzyj jeszcze do katalogu urządzenia.

Odpaliłem Knoppixa - z 4 istniejących portów znalazł tylko 3, na jednym - tym
samym na którym pod win xp dało się czasami zgrać pliki - i tu za pierwszym
razem poszło dobrze, ale już włożenie pena do innego portu, a nawet powrót do
tego "dobrego" powodowało wyświetlenie błędów odczytu. Czyli pod linuxem dało
się odczytać listę plików, ale zgrać już nie. Płyta jutro wraca do sprzedawcy -
na szczęście mam 6 m-cy gwarancji. Dzięki za pomoc i pozdrawiam.