co wybrać toshiba czy california

Autor: masza <iglas63_at_op.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:34:29 MET DST

witam fachowców grupowych
sklep karen pomyłkowo!? sporządził specyfikację do notebooka którego
kupiłem, zamiast pentium core duo 1.86GHz -włożył to samo tylko celeron. ale
jeden i drugi z gf 8400 , 120GB HDD i kiedy wspomniałem że to nie ładnie
oszukiwać- jest propozycja zamiany na toshiba pentium duo core 1,46GHz
zintegrowana grafika reszta taka sama łacznie z ram 1024MB ale w dwóch
kościach w przypadku toshiby, co wybrać ? zaznaczam że gry i fotoshop mnie
nie ciekawi raczej tunery tv i nagrywanie - muszę wybrać do jutra
pozdrawiam