Re: update Biosu

Autor: Grzegorz Nowak <just_at_ask.me>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:34:09 MET DST

> Jak się zawiesi podczas flashowania to będzie go tylko można wgrać tylko
> na programatorze. Jak nie ma podstawki to trzeba wylutować pamięć.

> Tak słuszne.
> Pożycz od kogoś słabszy procesor przetestuj czy nie będzie się wieszać i
> dopiero wgraj biosa. Uważaj żeby nie ukruszyć jądra bo aemdeki tak
> często kończą jak ktoś nie wie co i jak.

Po co?! Przeciez to zabytek a jeszcze "trafi" czyjs procesor i bedzie musial komus kase oddawac. Amd K7 bylo dosc niemila platforma, proce potrafily uwalic plyte, plyty proce a do tego czesto sie kruszyly. Np ja chcac pomoc koledze, ktory trzymal futro w wiatraku chcialem wyczyscic radiator i namarowac proca pasta - niestety czesc chipa zostala przy radiatorze.

--
pozdr