Re: Cache drukarki

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:34:08 MET DST

Użytkownik "Jacek " <jacek.dul.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fj3p9n$5u0$1@inews.gazeta.pl...
> Może jeszcze dodam, że drukarka jest na komputerze, który jest w domenie.
> Jest
> w tej domenie serwer wydruku (chociaż ta drukarka nie jest na nim
> zainstalowana). Czytałem, że lepiej byłoby chyba, gdybym podłączył ją
> przez
> Active Directory, tyle, że za bardzo nie wiem, jak mam to zrobić. Może
> jakieś
> wskazówki?

No generalnie to wystarczy na tym komputerze z drukarka zadziubkowac, ze
chce byc widoczna w active directory (musisz byc administratorem lokalnym i
miec uprawnienia w domenie). Potem to juz tylko na innych komputerach w
domenie trzeba zainstalowac ta udostepniona drukarke, tyle ze podczas
instalacji nowej drukarki dajesz "wyszukaj drukarke w katalogu" czy jakos
tak, a nie wybierasz drukarki sieciowej.

Twoj kontroler domeny powinien miec tez wlaczony serwer druku (tak mi sie
wydaje)...

Co do meritum - sprobuj wydrukowac cos ze zdalnego komputera, a nastepnie
usunac z kolejki recznie (ale ze zdalnego komputera z poziomu tego
uzytkownika, ktory drukuje) - byc moze brakuje ci jakichs uprawnien (albo
recznie cos nagmerales)...

Jak rozumiem probowales usuwac drukarke na komputerze lokalnym i ponownie
instalowac?

Pozdrawiam
Michal