Re: przedłużacz do karty dźwiękowej?

Autor: Szymek Tolec <szymektolec_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:34:04 MET DST

wiadomość:fj75b7$qh8$1@news.onet.pl,
nadawca:orcio
> Użytkownik "Szymek Tolec" <szymektolec@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:fj72ee$ssl$1@mx1.internetia.pl...
> Proponuje panle na przód ktory podpina sie do MB. Wiekszosc płyt ma
> piny wyprowadzone zeby wpasnei podpiac audio front panel np cos
> takiego:

http://www.allegro.pl/item275801367_promocja_nowy_panel_2_x_usb_fire_wire_audio.html

Dziękuję, ale on ma tylko zielone i różowe, a ja potrzebuję wszystkie trzy,
czarne też. Ale w sumie fajna rzecz, w ogóle to domyślnie w komputerach
wszystkie wejścia powinny być robione z tyłu kompa i z przodu też. po kilka.