Re: predkosc stalego lacza

Autor: Mariusz <mk(USUNTO)_at_namyslow.net>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:34:00 MET DST

> Chyba każdy wie, że łącza nie testuje się przy pomocy takich stron ...
> Takie strony u mnie potrafią czasem pokazać że mam łącze
> 3.9 Mbps zamiast 6 Mbps, więc różnica jest *znaczna* .

Chyba nie do końca jest jak mówisz.
Mając na myśli prędkość naszego łącza myślimy raczej o tym z jakąś
prędkością możemy ponbierac _różne_ zasoby z internetu a nie prędkość
transferu do serwera ftp TP (w przypadku neostrady). Jeśli moja neo 512
zacznie pokazywać na takich stronach jak speakeasy 128 to z pewnością od
razu zadzwonię na infolinię i zrobię dym (już tak raz robiłem i ułyszałem po
chwili, że trwają prace na łączu i faktycznie za godzinkę czy 2 było OK).
BTW neo nie gwarantuje żadnej prędkości, a deklarowana prędkośc jest tylko
maksymalną, której nie przeskoczymy.

--
Mariusz