Re: pentium M, core solo, core duo, dual core... pomocy

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:56 MET DST

Użytkownik BearBag napisał:

[cut]

> Oba nowe i sprowadzone z USA. Co bedzie szybsze do biura, domu, neta,
> multimediow i jakiejs gry od czasu do czasu?
> To ma byc sprzet na conajmniej dwa lata do uzytku glownie domowego ale
> zalezy mi tez na dobrej baterii bo czasem bedzie zabierany w trase
> (mobilny net).

Ja bym wzial pierwszego z powodu 1GB RAMu i dwurdzeniowosci (+niski
zegar, w stanie bezczynnosci pewnie bedzie schodzil do 400-500MHz),
niestety minusem tutaj jest Vista (dla mnie). Co do gier to zalezy jakie
one maja karty graficzne ale patrzac rowniez na cene bralbym pierwszego
bez zastanowienia.

--
Pozdrawiam,
Maciek