Re: Ponowne zalozenie radiatora na proc.

Autor: thorin_1979 <thorin_1979NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:49 MET DST

W sobotę instalowałem w swoim komputerku Pentium 4. Pastę z procesora
usunąłem patyczkiem do uszów nasączonym spirytusem. Oczyściłem stary
radiator z pasty (tym razem papier toaletowy z spirytusem). Procesor
włożyłem w slot. Powierzchnie procesora pokryłem pastą termo przewodzącą
(nie za grubą warstwa - tak by po przyłożeniu radiatora nie rozlewała
się na boki). Rozsmarowałem pastę starą kartą telefoniczną po całej
powierzchni (po srebrnej blaszce). Założyłem radiator, To wszystko.
Szafa gra.

Z poważaniem

PS Broń Boże nie instaluj procesora baz pasty !!!