Re: predkosc stalego lacza

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:43 MET DST

> Dziwna teoria. To w takim razie jeśli np. Twoja super neostrada nie jest
> w stanie pociągnąć szybko z większości serwerów, to znaczy, że serwery
> są kiepskie czy raczej, że neostrada jest kiepska?
>
> Rozumując w ten sposób można zestawić komuś łącze, które może ssać
> 20mbit z jednego serwera, a z wszystkich pozostałych 1mbit i powiedzieć
> mu, że ma łącze 20mbit, tylko te inne serwery są lipne.
>
> Gdybyś miał jakąś porządną rurkę od porządnego providera, to byś mógł
> tak mówić, ale z neostradą? Wolne żarty.

Ja mam "porządną rurkę" a konkretnie światełko 100Mbps symetryczne
i mogę powiedzieć, że te testy na WWW są g**no warte. Mogę wysycić
swoje łącze na maksa kilkoma sesjami z Akamai w różnych częściach świata,
a te testy to pokazują, co najwyżej, jak bardzo zapchane jest łącze ze
stronką z testem albo jak obciążony jest sam serwer albo jakaś bramka
po drodze.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]