Re: Obudowa Chieftec BS-02W-W-W -prośba o opinie

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_wytnijmniegazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:35 MET DST

Jacek W. napisaB(a):

> Generalnie obudowa jest OK, ale jest troszkę przykrótka. Wszystko jest OK
> ale polecam do niej
> płyty mATX "kwadratowe" (te mniejsze chyba 24x24 cm).

Dzięki, to cenna informacja. Ale przeważnie takie właśnie płyty
mi się trafiały przy przeglądaniu ;-)

> Te większe mATX-y (prostokątne) też wchodzą ale robi się ciasno.
> Zdecydowanie polecam do niej DVD i dysk z interfejsem SATA - wygodniej jest
> poukładać kable nie zakłócając zbytnio obiegu chłodzenia.

DVD już mam i nie chcę go wyrzucać. Tasiemkę spróbuję stosownie upchać.

> Ostatnimi czasy mam wrażenie, że zasilacz, mimo iż jest wystarczający jest
> najbardziej zawodnym elementem.
> Z ostatnich 6 sztuk jakie sprzedałem, zasilacze padły w 2. Oczywiście w
> ramach gwarancji wszystko wymienione na nowe.

W _tych_ obudowach właśnie?
BTW: gdzie ją kupić? W komputroniku mają tylko czarną wersję (i też już
"wyszły"), na Alledrogo brak, na skapiec.pl tylko wersja BS-01W-W-W
(z klapką) itd. Znalazłem tylko na znak.pl i future-king, w cenach
znacząco wyższych :-(

> Zasilacz jest bardzo cichy, obudowa nie dzwoni, wszystko zależy co tam
> jeszcze wsadzisz.

Miód na serce :-)

> Polecam płyty Intela. Potrafią płynnie sterować wszystkimi wiatrakami -
> nawet tymi 3-przewodowymi, nie tylko 4-przewodowymi jak większość
> pozostałych płyt.

Ale są drogie, a komp ma być budżetowy...

--
Dominik (& kąpany)