Re: pentium M, core solo, core duo, dual core... pomocy

Autor: BearBag <cactusek_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:31 MET DST

> Od tego są google i strony intela... Myślisz, że ktos z nas przetestował je
> wszytskie dla ciebie ? Naprawde tak trudno jest użyć googli ?

Chyba nie czytales co pisalem wyzej, albo po prostu rzuciles
standardową odpowiedz jeszcze bardziej zasmiecającą usenet. Szukalem i
gdybym znalazl podobne informacje to bym tego postu nie napisal.
Znajduje wylacznie ogolnikowe informacje a nic od storny usera. Na
stronie intela mozna poczytac marketingowy bełkot i marzenia
producenta. Na innych stronach typu wikipedia ogolny opis procesora
jego historie i budowe ale naprawde niewiele o s koku wydajnosci albo
poborze mocy. Chcialem uzyskac informacje porownujacą wiekszosc
podanych przeze mnie prockow.
Jasne ze nkt pewnie nie testowal wszystkich na raz, ale pewnie wiele
osob mialo 2 lub 3 w swoich kompach i moze sie wypowiedziec na temat
szybkosci dzialania i czasu pracy baterii.

> Na temat wydajnosci, jak i poboru prądu można znaleść bardzo duzo, wystarczy
> tylko chcieć.

Nie potrafie znalezc takich rzeczy jakie mnie interesują, kilka osob
odpowiadajac na ten temat ulatwi takim osobom jak ja znalazenie takich
informacji w googlach. Teraz wpisujac wyrazenie "porownanie procesorow
intela" znajduje sie 20 tematow typu "szukaj w googlach", jedna
kłotnie malolatow i kilka ogolnikowych opisow wprost skopiowanych ze
strony intela. Oczywiscie istnieje mozliwosc ze nie dokopalem sie do
interesujacej mnie wiedzy - wtedy ktos moze poratowac linkiem. Co tez
na pewno pomoze wielu osobom w przyszlosci szukajacym podobych
informacji.