Obudowa Chieftec BS-02W-W-W -prośba o opinie

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_wytnijmniegazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:30 MET DST

Witam,

Jako że na rynku obudów minitower posucha (a to co jest, to
zwykle w jedynie słusznym czarnym kolorze) z trudem odnalazłem
ładną obudowę Chiefteca, jak w temacie (seria Uni).
http://www.chieftec.pl/index.php?content=2&case=10
Prosta stylistyka, brak klapek, mnie się podoba :-)

Czy ktoś może miał przyjemność jej używać? Jak hałas/wibracje?
Producent wydaje się solidny...

Ma zasilacz 270W. Czy wystarczy do takiego zestawu:

GA-M61SME-S2 (na GeForce 6100)
AMD Sempron LE-1100 BOX
2x1 GB DDR2 Goodram
Seagate 250 GB Barracuda 7200.10 (SATA II)
DVD-RW bodaj LG (ze starego kompa)- ATA

Zależy mi raczej na ciszy, niż wydajności. Ot, współczesny komp
z dolnej półki.

Czy jest może inna płyta godna polecenia? Ma mieć Ethernet
(wystarczy 100), muzyka, grafika (chętniej GF, ale ostatecznie
może być GMA 950), USB 2.0 (najchętniej 8 sztuk), PCI 2 szt.
No i musi być MicroATX, bo się nie zmieści do wzmiankowanej
obudowy :-)

Zastosowania: net (www/poczta/Skype/mułek/radio), obróbka fotek,
audio. W przyszłości może programowanie (Eclipse). Gry i Viśta
nie brane pod uwagę. Jeśli istotne- będzie tam Ubuntu.

Czy lepiej brać zestaw na E2140?

--
Dominik (& kąpany)