Re: Kilka pytan, o podkrecenie E2160.

Autor: rom3k <rom3k2_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:26 MET DST

> Obudowa TRACER :) PHANTOM TRO-979 - 400 W, PFC.

A wogole zapomnialem sie pochwalic zwiazku z to super obudowa:)
Wentylator w bocznym oknie chodzi tak glosno ze go odlaczylem
(bylo go slychac w drugim pokoju) oczywiscie jak bylo cicho w domu.
reszta wiatrakow zasilacza procesora i karty graf. chodza cichutko.

I jeszcze taka jedna smieszna sprawa z ta obudowa... na przednim panelu jest
wyswietlacz podajacy temperature z czuknika na takim kabelku podswietlany
na niebiesko. i tak patrze a wogole nic sie na nim nie wyswietla... po
chwili
doszedlem do tego... ze wyswietlacz jest zamontowany do gory "nogami" i jak
to takie zwykle LCD od dolu nic nie widac, a poniewaz byl odwrotnie to od
gory
nie bylo nic widac. Naszczescie dalo sie odkrecic przedni panel o obrocic
ten
wyswietlacz... w sumie nie chcialoby mi sie z taka pierdola jechac do sklepu
czekac iles czasu na wymiane obudowy. a z drugiej strony tak glupio bybylo
wszystkim ktorzy mnie odwiedza tlumaczyc czemu ta tempreeatura jest do
gory "nogimi" :)
Pozdrawiam