Re: pytanie Athlon barton 2500XP

Autor: Krasnal <krasnal74wywal_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:25 MET DST

To był 4 grudzień (prawdopodobnie wtorek), gdy o godz. 23:12 *MOST*
napisał(a):

> Czy to prawda że procek z tytułu to w rzeczywistości Athlon Barton 3200XP z
> obniżoną szyną z 200 na 166 Mhz? Pytam z ciekawości bo ceny tych procków z
> tego co widzę są bardzo duże jak na takie dinozaury.

Cena i popyt na te procki to głównie ich niezwykła podkręcalność FSB ze 166
na 200MHz. Działa tak podobno 90% bartonów 2500. ZTCW podobno te procki tak
robili, że te które nie przeszły testów prędkości 2.2GHz i ciut wyżej były
blokowane na niższą wartość i sprzedawane jako wolniejsze (oczywiście po
pozytywnych testach), ale nie wiem czy wszystkie, czy zależnie od laminatu
(były zielone i brązowe) czy też może serii.
P.S. Sam mam bartona 2500/333 ustawionego jako 3200/400 (bez podnoszenia
napięcia) i wszystko śmiga aż miło ;).

--
To ja, Krasnal...