Re: szybki skaner A4?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:19 MET DST

Wiktor S. pisze:

> Tanio albo szybko.
> Jak chcesz skaner szybki, to musisz kupić skaner o wysokiej nominalnej
> rozdzielczości.
> Ja mam Epson 3590, który ma OPTYCZNĄ rozdzielczość 3200x6400 dpi i
> złącze USB 2.0
> Skan 100 dpi - 8 sekund, wraz z powrotem wózka 15 sekund. (następną
> kartkę możesz zacząć wkładać już po tych ośmiu).
> podgląd trwa tyle samo - jest to po prostu maksymalna prędkość wózka.
I właśnie o to mi chodzi, żeby maksymalna prędkość wózka była duża. Ale
miałem już w rękach parę skanerów klasy 2400dpi optycznej, które w
niższych rozdzielczościach wcale szybciej nie jeździły, stąd te pytanie.

> PS. chyba nie robisz podglądu przed KAŻDĄ stroną A4, gdy skanujesz je
> seryjnie?
Niestety, przeważnie tak, bo nie są to kartki identyczne, powiedzmy że
np sterta faktur, jedna na oberwanej karce z igłówki z stacji
benzynowej, inna na 5 kartkach z laserówki... Trzeba zobaczyć czy
cokolwiek wogóle widać na takich ustawieniach (bo potem wyciąganie z źle
zestkanowanego obrazka resztek odręcznego podpisu to horror)