Re: Kilka pytan, o podkrecenie E2160.

Autor: rom3k <rom3k2_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:17 MET DST

> 23-24 przez to, że otworzyłem okno na oścież... Ale normalnie w idle mam
> właśnie koło 27. W lekkim stresie widuję koło 35, MAX jaki wyciągnąłem na
> Prime 95 podczas wygrzewania po podkręceniu to bylo 45^C.

W sumie to u mnie z temperatura jest tak ze te 35' to podaje mi taki
wyswietlacz
ktory jest na obudowie, czujnik od niego wsadzilem w radiator CPU. Jednak
program ETC podaje mi temperature procesowra 28'.... a temperatura
"system temperature" = 43' ?! co to za temperatura? chipsetu na plycie?

A w podkrecanie to sie pobawia najwczesniej w weekend, bo musze pare rzeczy
zrobic do piatku i jakby sie cos popsulo to by bylo bardzo zle...

Pozdrawiam