Re: Intel i440BX a Procek PIII 733/256/133/1.65V slot1

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:07 MET DST

"Fenio" <Fenio@nie.ma.maila> wrote in message
news:fj3hpi$c2e$1@news.onet.pl...

> Tylko po co teoretyzować skoro nie dotyczy to tego wątku. Pojedziesz
> jako ochotnik mu ten bios modyfikować jak by kupił płyte na BX bez
> dzielnika 1/4 ? :) Faktem jest że sporo płyt na BX nie miała 1/4 a
> kombinowanie z biosem przerasta możliwości przeciętnego usera.

nie teoretyzuje - kazda plyta z BX ktora mam i/lub widzialem dzielnik
miala, poza tym to co napisales sugeruje jakoby ogranicznie bylo w
hardware a tak nie jest.
sa dostepne patchery do biosow lub ztweakowane biosy i jesli ktos
zainteresowany jest grzebaniem to zrobi upgrade BIOS (tym bardziej ze
przypuszczalnie i tak trzeba bedzie upgrade zrobic bo istnieje duze
prawdopodobinestwo ze obecny BIOS ma stary mikrokod i CPU moze byc
wadliwie inicjowany)