Laptop z USA

Autor: Coin <coin22usun_at_too2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:32:58 MET DST

Witam,

W styczniu wybieram sie do USA i zamierzam zwiezc nieco elektroniki.
Zastanawiam sie tez bardzo mocno nad kupnem tam laptopa. Teraz tylko
kwestia taka, ze na laptopach nie bardzo sie znam stad prosilbym Was o
pomoc w wyborze jakiegos ciekawego modelu.

Komputer stacjonarny mam, mysle, ze laptopa uzywalbym do podobnych
zastosowan, a wiec filmy, internet, dokumenty i czasami obrobka zdjec w
photoshopie. Chcialbym zmiescic sie w max 700$ za ta zabawke (jak
pisalem na wycieczce kupie tez pare innych gadzetow wiec nie chce sie
splukac doszczetnie). Nie bardzo wiem jaki teraz procesor by sie nadawal
(Core2Duo sa troche zbyt drogie). Tak na dobra sprawe zalezaloby mi na
przyzwoitym czasie dzialania na baterii, bezprzewodowym internecie, moze
bluetooth. Do tego jakis schludny wyglad i niezbyt duzy ciezar.

I teraz pytanie raz o konretne modele - Toshiba? HP? Osobiscie te 2
firmy przemawiaja do mnie najbardziej ale jak juz pisalem - to jest
laickie podejscie bo przemawiaja za tym jedynie stereotypy/opinie znajomych.

A gdybysmy wyszli w dyskusji od takiego modelu:
http://www.jr.com/JRProductPage.process?Product=4201063

Moje podstawowe kryterium to cena (im tanszy tym lepszy), ale z drugiej
strony jak juz tam bede to nie chce kupic szmelca za 500$ jesli za 200$
wiecej moge juz miec solidnego laptopa ktory starczy na dluzszy czas. Bo
to ma byc cos w miare dlugoterminowego jesli mozemy w ogole uzywac
taiego pojecia w stosunku do technologii komputerowych.

Bede wdzieczny za pomoc w wyborze i wskazowki.
Pozdrawiam,
Coin