Re: Złożenie kompa-2 tyś zł.

Autor: ikov <taka__at__pospoli.ta>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:32:54 MET DST

205 XS pisze:
> No właśnie chodzi mi o to żeby sobie jakiś zestawik złożyć a nie kupić
> gotowca :),ale tylko niewiem jakie graty wybrać żeby to ze sobą współgrało
Wchodzisz na stronę jakiegoś komputerowego sklepu internetowego,
wybierasz opcje konfiguratora jeśli jest i jak w układance -
dopasowujesz kolejne części. W razie wątpliwości - archiwum grupy i
google Twoimi przyjaciółmi. Za dwa tys. z monitorem nie licz na cuda,
ale coś zdatnego do codziennego użytku prócz nowych gier - jak najbardziej.

--
Pozdrawiam wszystkich, no może z pewnymi wyjątkami...