Re: DVD-RW DVR

Autor: Filon by A-men <filon[cut>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:32:53 MET DST

Użytkownik "Marconelli" <mjk@NOSPAM.go2.pl> napisał w wiadomości
news:fj3445$qe7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Piotr M" <nie.dam@gmail.com> napisał w wiadomości
> Gdzie takie bzdury wyczytałeś? Flac-i bezpośrednio czytają np niektóre
> odtwarzacze Cowon Iaudio, Apple ipody natomiast czytają swój własny
> format bezstratny - Apple Lossless (konwersja z flac-a trwa moment).
> Jest też alternatywny firmware do ipoda, który umożliwia bezpośrednie
> odtwarzanie flac-ów.

Wszystko OK tylko te urządzenia, które wymieniłeś to tzw. urządzenia mobilne
a nie stacjonarny sprzęt Audio.
Tutaj Piotr M ma rację, na chwilę obecną takowy sprzęt nie istnieje, są
oczywiście stacje dokujące podłączane do "HiFi" ale wymagają dodatkowo np.
iPoda.
Bezpośredniego odtwarzania FLAC czy APE itp. w tej chwili nie ma.

--
Pozdrawiam
Filon by A-men