Re: Czy padła karta wifi

Autor: Miszaa <brak_at_maila.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:32:48 MET DST

> To tak jak radzą niżej/wyżej, podmień te kart w laptopach - sa one pod
> którąś klapką w złączu miniPCI. Jak nadal będzie to samo, tzn. że antena
> musiała się uszkodzić/poluzować/etc.

W T4x trzeba trochę porozkecać...

Rozkręciłem swojego- nic nie jest poluzowane.

Po złozeniu- jak przed...

Jak mu wrzucę pinga lub tracerute to strasznie ma długie czasy...

No i oczywiscie co chwileczkę zrywa połączenie...

Dizwne jest to, że jak jest tylko podłączony do AccesPointa to nie rwie
połaczenia.

Ale jak tylko wrzuce do pobranmia jakąś stronkę, plik... to jakby pod tym
obciązeniem fiksował...

Pozdr.
mirek