Re: [fun] jak zaadoptować wentylator od innego procka :)

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:32:43 MET DST

Marcin Kocur napisał(a):

> Patrząc na kolejne zdjęcia ciągle zastanawiałem się kiedy zobaczę na
> następnym te ścieżki przemostkowane ;)

A ja widziałem jakiegoś PIII FCPGA w przelotce do Slot1 i pasywnym
chłodzeniem z ... radiatora do diody prostowniczej takiej duuużej.

Sprzęt działał, temperatura ponoć OK, ale radiatorek był trochę ciężki
to go podwiązano na drucie izolowanym, żeby nie wyrwał przelotki z
płyty. :-)

Dobry wioskowy "miszcz spawarki" musiał to wykombinować.

Rafał