Dwa komputery - router i połączenie bezpośrednie

Autor: Darek Kotarba <_at_[>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:32:42 MET DST

Witam.

Witam, że to NTG, ale nie wiem na jakim serwerze jest grupa
pl.comp.networking.

Moja sieć wygląda tak :
1. Komputer1 - 100Mb/s - router - 100Mb/s - Komputer2, do internetu i
łączności z innymi komputerami
2. Komputer1 - 1Gb/s - Komputer2, do bezpośredniego przesyłu dużych
plików między obu komputerami.

Każdy z tych komputerów ma 2 karty sieciowe.
Karty sieciowe łączące się z routerem mają ustawione adresy autoamtyczne.
Karty sieciowe do bezpośredniej łączności mają obecnie adresy ręczne i
maskę podsieci inną niż ta, jaką ma router.

Niestety w praktyce tylko połączenie 1 działa - nawet jak przesyłam plik
między komp1 i komp2 to idzie poprzez router.

Co mam ustawć i gdzie, aby połączenie 2 było wykorzystywane ?

Dzięki.
Darek Kotarba