Re: Alternatywa dla puszek ze sprężonym powietrzem

Autor: kameleon <nickocisko_at_poczta.onet.com.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:32:27 MET DST

Użytkownik "rom3k" <rom3k2@wp.pl> napisał
Bo te kompresorki sa zazwyczaj na jakis plastikowych lozyskach ktore
po okolo 10 minutach pracy zaczynaja sie topic

rom3k, dzięki za istotną informację. Wiesz, ja używam do pompowania swego
roweru, gdzie muszę koło sportowe napompować do 100 PSI. Pompką jest
naprawdę ciężko. Dawno nie miałem tak napompowanych kółek w rowerze. Inna
rzecz, że kompresorek oszukuje ze wskazaniami ciśnienia na maksa.