Tani Laptop bez wypasów: prosba o pomoc

Autor: glizda <hlysta_at_o754.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:32:24 MET DST

Cześć
W temacie laptopów jestem zupełnie zielony a
potrzebuje laptopa, który będzie miał nastepujące cechy:

1) NOWY
2) co najmniej 1GB ramu (lub możliwość zwiekszenia łatwo, niedrogo i bez
utraty gwarancji)
3) dobrą jakość wykonania / trwałość
4) przywoitą baterię
5) niska cena - miło by było (nie określam max kwoty, żeby nic nie
sugerować, myślę że stać mnie, ale nie chcę płacić bez sensu za dużo)

poza tym:

Wielkość bez znaczenia ze wskazaniem na mniejszy
System: WinXP HE lub bez systemu (odpowiednio tańszy)
IRDA, BT,WiFi - byłoby miło, ale nie koniecznie
procesor praktycznie bez znaczenia, wystarczy 1Ghz
pojemność dysku praktycznie dowolna choćby 80GB, nawet mniejszy nie
dyskwalifikuje
grafika bez znaczenia
ekran błyszczący/matowy - bez znaczenia (i tak sam nie wiem co lepsze)

przeznaczenie: internet i programowanie w VS2005 jako komp zastępczy w
momencie gdy komp zasadniczy jest zajęty i na wyjazdach.
Żadnych filmów, gier, muzyki itp.

Czego szukać, czym się kierować?
Za wszelkie propozycje i wskazówki będę wdzięczny niezmiernie.