Re: Alternatywa dla puszek ze sprężonym powietrzem

Autor: Andrzej S. <as_at_asas.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:32:08 MET DST

Użytkownik Leon Mazurek napisał:

> Zależy co miałeś w tej puszcze "powietrze" czy tak zwane "powietrze palne".
> http://www.micro-chip.pl/index_biuro.php
> Tak czy siak zawsze to jest jakiś gaz - nigdy prawdziwe powietrze.

Powietrze zmieszane z pyłem to materiał wybuchowy. Dawno temu,
bodajże w Sondzie - chłopcy rozniesli kontener na śmieci,
w którym rozpylono troche mąki. Nie musi być tam palny gaz.

Rozumiem, ze wybuch w momencie włącz/wyłącz - iskra od styków?

A w sprawie zasadniczej - gumowa gruszka do lewatywy?

pozdro

--
A S