Re: Alternatywa dla puszek ze sprężonym powietrzem

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:32:00 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:gkdb25-ilk.ln1@kosmosik.net...
> Co proponujecie jako alternatywę dla puszek ze sprężonym powietrzem? W
> sumie
> kupowanie tego w kółko nie jest zbytnio ekonomiczne. Może są jakieś
> ustrojstwa,
> które pełnią podobną funkcję ale się nie wyczerpują? :)
>
> Planuję zakup czegoś takiego, tylko nie wiem co to ma być, jako pierwsza
> rzecz
> przychodzi mi na myśl przenośny kompresor samochodowy, ale tu będzie
> problem z
> zasilaniem (w samochodzie jest zdaje się 12V). Co polecacie?

Ja tez jestem za odkurzaczem + pedzel - szczegolnie w pomieszczeniach ze
stosunkowo slaba wentylacja (mamy tak na jednym z serwisow) - przynajmniej
kurz idzie do srodka, nie rozchodzi sie po calym pomieszczeniu.

Przy okazji przestrzegam przed puszkami ze sprezonym powietrzem w niektorych
zastosowaniach. NIE WOLNO czyscic tym np. zasilaczy komputerowych ani innych
rzeczy, ktore moga spowodowac iskre. To powietrze jest wybuchowe -
doswiadczylem tego na sobie podczas czyszczenia niszczarki do papieru
(wybuch i kula ognia wielkosci pilki noznej - opalona reka, polowa twarzy i
ubranie).
Wczesniej spalony zasilacz do komputera, ale nie kojarzylem wtedy tego z
powietrzem z puszki.

Pozdrawiam
Michal