Re: Przenośny HDD do radia

Autor: Piotr M <nie.dam_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:32:00 MET DST

rom3k pisze:

> A ja na poczatku bylem przekonany ze chodzi o radio samochodowe do ktorego
> mozna podlaczyc dysk przenosny... w sumie wydala mi sie to jedyna sensowna
> kombinacja z takim dyskiem.

Właściwie każda kombinacja HDD ze sprzętem audio i video jest sensowna
:) ale jeszcze tak mało popularna. Ale może zanim się spopularyzuje to
lepszymi nośnikami staną się pamięci flasch (cały czas tanieją i
zwiększają pojemność).

Ja to widzę tak:

Czeka nas impreza domowa u kumpla.
Więc takiego twardziela ze 100GB na USB podłączamy do kompa i z
płytoteki wybieramy rodzaj imprezy. A z resztą, wybieramy kilka na
wszelki wypadek bo nie wiemy kto jeszcze wpadnie ;) no i wolne.
Odłączamy i podłączamy do wieży u kolegi.

Jedziemy w trasę samochodem, bach bach i mamy muzykę.
Jedziemy pod namioty - bach bach i mamy muzykę z radiomagnetofonu.
itd, itp

--
pozdrawiam, Piotr M