Re: Szukam gryzonia

Autor: Piotr M <nie.dam_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:31:57 MET DST

Reseller pisze:

> Tyle, ze w moim archaiku nie mam BT wbudowanego i musze dongla w USB
> ladowac. Ale zobacze tego V470

To chyba że głównie kompa masz na stoliku/biurku, bo w moim przypadku
jak 25% na biurku, 25% na kolanach, 25% na brzuchu i 25% na łóżku to od
4 m-cy czekałem aż mi ten wichajster USB wyłamie się, aż w końcu wczoraj
poszedł pełną parą :) Dlatego dla osób używających laptopa w terenie nie
polecam czegokolwiek z nadajnikiem wystającym z USB.

--
pozdrawiam, Piotr M