Re: Przenośny HDD do radia

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:31:55 MET DST

** Piotr M <nie.dam@gmail.com> wrote:

> To jeszcze raz, szukam takiego radiomagnetofonu co mógłbym podpiąć do niego
> przez USB przenośny HDD z plikami mp3.

To jeszcze raz: szukasz odtwarzacza MP3 z głośnikami (z magnetofonem ma to
niewiele wspólnego, radio powinien odbierać) ergo boomboksa, do którego można
via USB podpiąć dysk z nagraniami?

> Jest wiele już sprzętu audio z gniazdami USB ale pozwalających tylko na
> podpięcie odtwarzaczy mp3.

Nie tyle odtwarzaczy MP3 co urządzeń określonej klasy. Twardy dysk w obudowie
USB z tego co wiem powinien się zachowywać tak samo jak pendrive (niech mnie
ktoś poprawi jeżeli się mylę), ale pies pogrzebany jak zwykle w szczegółach - w
sensie taki boombox poradzi sobie najczęściej jedynie z systemem plików FAT (bo
jest mało skomplikowany z punktu widzenia złożoności obliczeniowej) i to w
określonym układzie partycji.

Poza tym obecnie można już i opłaca się kupować pendrive o pojemności rzędu 8GB
- to dosyć dużo, na pewno więcej niż takie urządzenie będzie w stanie pracować
z baterii...