Re: laptop do pracy z tekstem bez twardego dysku

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:31:49 MET DST

Marek wrote:
> chodzi mi o to aby nie miał absolutnie części ruchomych, np.
> wentylatorków, dysków twardych itp...

Hmm. Używam Compaq M300 (beznapędowiec z magnezu), myślę, że coś takiego
by Ci odpowiadało. Ta seria ma matryce 12", rozdzielczości różne - 800x600
lub 1024x768. Wiatrak włącza się raz na ruski rok (i jest praktycznie
niesłyszalny) - tylko wtedy, gdy laptop coś intensywnie liczy (np.
odtwarza jednocześnie dwa filmy z youtube), zamiast dysku możesz wstawić
CF na przejściówce i postawić jakiś system, który rzadko odwołuje się do
HD. Zasilanie - malutki zasilacz o wielkości +/- dwóch pudełek zapałek i
cienki, stosunkowo długi kabel.

k,