Re: Laptop do programowania - trudny wybor

Autor: Poldekk <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:31:28 MET DST

z/svc wrote:

> OK, możemy się kłócić, które lepsze, ale ThinkPad jest wyjątkowy.
> Komuś to może odpowiadać, komuś nie.

To jest marketing, branding itp. wynalazki specjalistów od robienia tak,
żeby ludzie myśleli to, co powinni myśleć.

Nie widzę różnicy między moim tp, a zwykłą toshibą satelite żony, czy
też fujitsu siemensem amilo brata. Oczywiście różnią się kolorem
obudowy, rozkładem gniazdek itp. Ale nie widzę nic "niesamowitego", czy
też "wyjątkowego" w tp. Wybrałem go tylko dlatego, że jest cały czarny,
bez błyskotek, których nie lubię we współczesnych laptopach, a wtedy,
kiedy kupowałem, to był chyba akurat szczyt mody na świecące i po prostu
nie było innego laptopa, który by się nie błyszczał. Teraz już ta moda
zelżała i można znaleźć szereg modeli wyglądających nomalnie. Ale żeby
tp był zrobiony z jakiegoś nadzwyczajnie innego plastiku niż inne
laptopy w podobnej cenie, to nie zauważyłem. Owszem widać różnicę w
porównaniu z MacBookiem, który ma obudowę metalową. No, ale on kosztuje
sporo więcej.