Re: Drukarka do plyt CD

Autor: Andrzej S. <as_at_asas.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:31:22 MET DST

Użytkownik swen napisał:

> Nie.
> Nie patrz na to jak na drukowanie po zwyklej plycie.
Okleina odpada. Wiem także o płytach pod atrament
i nie chodzi mi o druk na zwykłym plastiku, co oczywiscie
jest bez sensu..

Skoro atrament rozmywa sie pod tłustym paluchem na papierze,
to trudno mi uwierzyć, że nie na krążku, który jest znacznie
bardziej narażony na macanie. Jakąkolwiek miałby powierzchnię.

Slyszalem o jakichs utrwalaczach, lakierach w aerozolu, itp.
Ale właśnie z tego powodu łatwiej i taniej zamówić nadruk
w odpowiedniej drukarni (ok 2,50 zł za sztukę CDR z nadrukiem
przy 100 szt.).

Czy jest jakiś postęp w tym wszystkim? Niech tam któryś posiadacz
Pixmy mokro kichnie na zadrukowaną płytkę i da mi znać co i jak..

pozdro

--
A S