Re: plyta mATX pod core2 z agp

Autor: Dominik <domikw_at_KOSZ_gmail.com_KOSZ>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:31:19 MET DST

ja od pół roku mam Asrocka 4CoreDual -VSTA
płyta ma zarówno AGP jak i PCI-Ex (niestety tylko x4), oraz możliwość
podpięcia DDR jak i DDR2
mam w nią wsadzony E2160, który bez problemu chodzi o 50% szybciej na
domyślnym napięciu procka i BOXowym chłodzeniu
ze swej strony mogę płytę polecić gdyż u mnei też była przejściem :)
kupując ją nie miałem kasy na cały nowy komputer więc podzespoły zmieniałem
etapami (poczatkowo było to DDR i karta AGP)
niebawem przesiądę się pewnie na jakąś płytę z PCI-Ex x 16 a tę sprzedam

mój Asrock chybanie jest już dostępny w sprzedaży
ostatnio jednak widziałęm go na allegro
poszukaj

dominik