Re: czy kupiłem uszkodzony dysk?

Autor: J.M.Oizo <Spam>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:31:15 MET DST
Message-ID: <fislqk$eiu$1@inews.gazeta.pl>

Użytkownik "michalsiak" napisał w wiadomości
> Witajcie
>
> Czy możecie potwierdzić moje obawy?
>
> Pacjent to zewnętrzny dysk USB WD 160 GB. Po podlaczeniu do laptopa
> wyswietla komunikat ze któreś z urządzen USb ma awarie i koniec.
> Na poczatku komunikat ze znaleziono nowy sprzet (USB device) ale pozniej
> wyskakuje ten komunikat.
> Sprawdzałem na 2 laptopach i 4 stacjonarnych kompach różnej klasy.
> Wszedzie tak samo. Dioda na dysku sie swieci.
>
> Mozliwe zeby dysk był uszkodzony czy ja mam pecha ? - to byłoby smieszne.
>
> Pozdrawiam i dzieki za rozjasnienie.
> P.S. Ciekawe jak sklep podejdzie do ewentualnej reklamacji przeciez tego
> sie chyba nie naprawia. Moze wymienia od reki ?

jesli to dysk 3,5 cala to czy podłaczyłes mu zewnetrzne zasilanie???
jesli to dysk 2,5 cala to czy podłaczasz go przez kabel z dwoma wtyczkami
USB?? lub czy ma on zewnetrzne zasilanie - bo jesli łaczysz tylko jedna
wtyczka USB to moze mu pradu brakowac do startu
Received on Sun Apr 13 19:31:15 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 13 Apr 2008 - 20:24:56 MET DST