Re: Laptop do programowania - trudny wybor

Autor: Poldekk <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:31:13 MET DST

z/svc wrote:

> Przykład z Chevroletami jest tutaj nie na miejscu, to jest dokładnie
> odwrotna sytuacja. Logo zostało, projektanci oraz wykonawcy zmienili
> się.

Skąd informacja, że projektanci i wykonawcy w Lenovo są Ci sami, którzy
pracowali w IBM?

A tak w ogóle to ogólną masę laptopów produkuje parę fabryk w Chinach i
tylko w zależności od tego, kto zamówił nalepiają odpowiednią nalepkę
"Lenovo" lub "Acer". A potem to już jest zadanie dla pracowników
przemysłu propagandy i reklamy, żeby klient myślał, że Lenovo to to, a
Acer, to co innego.

Np. mój ThinkPad (jeszcze ze znaczkiem IBM) ma napisane na spodzie:

"Manufactured in China for Lenovo Singapore.
Factory ID: F".