Re: DirectX - problemy

Autor: Spili <spili_at_neo.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:31:02 MET DST

Użytkownik "Fenio" <Fenio@nie.ma.maila> napisał w wiadomości
news:firqjk$q3d$1@news.onet.pl...

> A jakie miałeś zainstalowane Catalysty gdy system działał prawidłowo ?
> Próbowałeś taką samą wersje instalować na nowym systemie ?

Poprzednio miałem 7.10 i chodziło ok.
Przy reinstalce systemu wrzuciłem najnowsze 7.11 i pojawił się problemy.
Wyczyściłem je DriverCleanerem i wróciłem do 7.10 i... też nie działały
testy Direct3D :(

Ewidentnie to Catalysty psuły mi te testy.
Odinstalowałem wszystko w cholerę i.... I zainstalowałem najnowsze Omegi.

Poszło bez problemu wszystko od pierwszego strzału!
No ja tutaj czegoś nie łapię...
ATI z Catalystami daje ciała na maxa.
No albo to ja coś robię ne teges.

Grunt, że chodzi na Omegach :)