Pomoc w wyborze laptopa

Autor: news.gazeta.pl <w_at_w.w>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:30:56 MET DST

Witam,
widze że podobne wątki pojawiają się dosyć często ale każdy szuka czegoś
innego. Przeczytałem wszystkie z ostatniego miesiąca.
Potrzebuję kupić laptopa do kwoty ok. 2300zł, bez systemu. Mam kilka
wymagań, jeśli któreś z podanych kryteriów nie występuje w laptopach w tej
cenie, lub wcale, bardzo proszę mnie uświadomić:
- wyjście S-VIDEO
- Bluetooth
- czytnik kart pamięci
- E-SATA, lub poprostu SATA
- port COM
- 2 sloty na karty PCMCIA, choć chyba teraz już jest inny standard
- dobre WiFi a/b/g, a raczej dobra antena, bo z tego co wiem, sama karta
sieciowa jest na miniPCi i można ją wymienić na inną, prawda to?
- możliwość rozbudowy, RAM, jakieś gniazda (miniPCI itp.)

Reszta:
- procek bez większego znaczenia, choć czytałem że Celeron M absolutnie
odpada (nie wiem czemu..), ma być poprostu energooszczędny, co z prockami
AMD?
- pamięć min. 512 (z możliwością dołożenia lub wymiany na większą)
- dobra bateria a raczej długi czas pracy (6-cio komorowe baterie tylko w
Fujitsu-Siemens???)
- nie wiem jaka matryca, odblaskowa czy matowa, nie widziałem porównania, w
każdym razie często będę pracował na słońcu, tzn w ogrodzie, na działce itp.
- DVDRW
- porządna gwarancja

To chyba tyle, do tej pory brałem pod uwagę marki Fujitsu-Siemens, Dell i
IBM/Lenovo ale widzę że polecacie też HP i Toshiba więc naprawdę już nie
wiem..

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Pozdrawiam

--