Re: asrock i wejscie do bios

Autor: cites <bez_at_spamu.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:30:51 MET DST

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:fip5gd$egv$1@news2.task.gda.pl...

> Użytkownik "model" <model_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> juz pisalem, przetestowalem wszystkie f-ki i nic
> chyba ze akurat ten klawisz w tej klawiaturze jest zwalony :)

Hm... że się tak głupio zapytam - a jaka to klawa? Bo ja już miałem
"problem" z wejśiem do biosu przez F2 tylko dla tego, że sama klawa miała
przełącznik / wyłącznik - zwał jak zwał - klawiszy funkcyjnych. Zobacz,
czy - o ile to tego typy, multimedialna klawa - nie ma ona jakiegoś
dodatkowego klawisza uruchomiającego / wyłączającego wszelkie eFy;)

--
cites