Re: nx9005 - BIOS password

Autor: RyAn <rysiek_at_konto.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:30:50 MET DST

SebOLO pisze:

> Sprawdzona, aczkolwiek czasem trzeba wiĂŞcej niz 2h... Bywa ze dobrych kilka
> godzin. Nie wiem do konca od czego to zaleÂży. Notebook notebookowi nie
> rĂłwny.

No tak.
Ale mimo wszystko mam pewne wątpliwości. Gdyby było tak jak piszesz to
Ĺźadnej
ochrony przed złodziejami by nie było. Podejrzewam, że to jest trzymane
w jakimś flash'u
a bateryjka pewno napedza kalendarz/zegarek.
Oczywiście spróbuje tego co radzisz ale nie licze na sukces:-(
Na różnych forach czytam o procedurach zdejmowania hasła w BIOS'ach
Compaq'a/Hp
i wszedzie piszą ,że trzeba to robic w porozumieniu z serwisem. Ale
oczywiście spróbuje.
Dziękuje za wsparcie i pozdrawiam

--
RyAn