Re: Kupi3em Eizo w MM - idiota ?

Autor: <tkowalczyk_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:24:56 MET DST

> A ile chciałbyś mieć?
wiem, że podobno nie ma znaczenia -ale w pracy mam samsunga chyba 913N
i o dziwo przy 75Hz jest lepszy obraz niz przy 60Hz - moze to kwestia
podlaczenia przed d-sub?

> sterowniki ze strony producenta?

Manual mówi o tym, że monitor powinien byc widziany przez XP
automacznie, na plycie sa sterowniki ale nie są rozpoznawane jako
sterowniki, wiec prawdopodobnie są do win95-98 itd.
Na stronie producenta jest tylko software, ktory mam na plycie oraz
profile ICC (ktore de facto nie pojdą, bo program nie widzi
panelu...).
Tak sobie mysle - a moze wymagane jest polaczenie przez d-sub? potem
kalibracja itp i powrot do DVI?
Inna mozliwosc to cos z systemem, kartą lub monitorem nie tak..