Re: Kupiłem Eizo w MM - idiota ?

Autor: <tkowalczyk_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:24:51 MET DST

> no to ciesz sie :-) dobry monitor za dobra kaske :-)

Prawdopodobnie tak :) Zaskoczyła mnie niska cena - wcześniej
rozglądałem się za panelami Eizo (z ciekawości) i pamiętałem ze
najtańsze na PV kosztują ok. 1600zł.

> nie wiem czemu masz jakies watpliwosci ?

Właśnie jestem po inatalce, niestety zaraz muszę wychodzić i pierwsza
rzecz nie tak: Windows XP nie widzi monitora (wcześniej był podłączony
stary Sony-E200 przez d-sub i zostal rozpoznany), ten przez DVI jako
Monitor Plug&Play, odświeżanie 60Hz, program załączony na CD nie widzi
monitora..... jakieś pomysły?
toak