Re: Wysypywanie się kompa

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:24:45 MET DST

adresss@poczta.onet.pl pisze:

> skladanie komputera z przypadkowych czesci, to jak zdobywanie Dzikiego
> Zachodu - jedni zgineli od razu, inni pozyli troche dluzej, a jeszcze
> inni zyli dlugo i szczesliwie....

Nie do końca cię rozumiem. A jak składa się komputer z nieprzypadkowych
części? Czym należy się kierować przy wyborze? Pytam tak pół żartem, pół
serio...

A rozwiązanie okazało się systemowe.
Wymieniłem obie kości pamięci na jedną kość jakiegoś taniego Kingstona i
było OK. Potem obejrzałem kości Patriota i znalazłem informację o
nominalnym napięciu 2,2V. A w biosie było domyślnie na 1,8V.
Podniosłem na 2,2 i od 2h męczę memtestem i Crisisem i jest OK...

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Niczego nie należy unikać tak, jak stosunków płciowych."