Re: Laptop u USA

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:24:36 MET DST

> Jeśli kupujesz na odległość w firmie wysyłkowej to w paczce
> leci faktura a na paczce jest wpisana prawdziwa wartość ubezpieczenia.
> Zdarza się że można nie zapłacić ale to tylko okazyjnie.

polityka firm - skoro takie Sony potrafi wydac film w Europie
na 5-6 miesiecy po wydaniu w USA to czemu by nie zdzierac
wiecej kasy za walkmany czy monitory? - nieststy handel
prywatny nie jest jeszcze na tyle prezny zeby "wyrownac" te
roznice, a z 2 strony USA broni sie przed takim wyrownaniem.

A co do kupowania w USA - mam znajomego ktory od paru
dobrych lat zaopatruje sie w sprzet przez ebay (zalozyl sobie
konto mieszkajac w NIemczech) - mowi ze nacial sie przez ten
czas 2-3 razy w sumie na ok 100$ - a zaoszczedzil pare tys.

Jak kupujesz na ebay to sprzedajacy moze Ci nawet osobno wyslac
obudowe a osobno elektronike - jak sobie tego zazyczysz - czy np.
laptopa bez baterii, monitor bez podstawki etc. Na cle mozesz sie
wtedy klucic ze to sprzet niepelnosprawny i warty np. 25% ceny nowego
etc.

Zz